Eron paikka

IMG_4790Eilen istuin autossa yhteensä yli viisi tuntia, tänään edessä vajaat neljä tuntia. Siis paljon vähemmän. Ja suomalainen maaseutu, voi miten se on kesällä kaunis!

Kyllä, yritän psyykata itseäni lähtemään toiselle juttureissulle hyvillä mielin. Aurinko paistaa taas pilvettömältä taivaalta, ja eilinen sujui mainiosti. Tapasin mukavia ihmisiä, ja minua kestittiin yltäkylläisesti raparperipiirakalla sun muulla. Kuvaaminenkin onnistui ihan hyvin. Bonuksena vielä yllätyskahvit ystävän kanssa, joka asuu nykyisin ulkomailla ja jota en ollut tavannut viiteen vuoteen.

No okei, jotain harmiakin: erehdyin taas käyttämään sitä 0100100-navigointiohjelmaa, joka minun on pitänyt poistaa kännykästäni jo ajat sitten. Se ajatti minulla ympyrän, kehotti sekunnin sisällä kääntymään oikealle ja vasemmalle, vaikka näkyvissä ei ollut lainkaan risteyksiä, ja johdatti minut ajamaan kilometritolkulla kuoppaista hiekkatietä. Lopulta se ei löytänyt järjestelmästään lainkaan osoitetta, jonne olin menossa.

Puhuvatkohan muut navigaattorille? Minä olen useaan otteeseen tiuskinut sille, ja eilen taisin esittää tappouhkauksenkin. Kyllä, meidän on korkea aika erota, sillä tein jo syrjähypynkin: se oli Googlen karttaohjelma, joka minut vei perille viimeiseen määränpäähän.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s