Sydämenasioita

wp_001073Google-hakuni ovat viime päivinä sattuneesta syystä liittyneet sydänsairauksiin. Siitäpä mainostajat ovat tehneet sen johtopäätöksen, että minulla saattaa olla sepelvaltimotauti. Kun avaan Facebookin, minulle lävähtää mainoksia, joita en muista nähneeni koskaan ennen: minulle suositellaan sydänterveyden perusteellista kartoitusta yksityissairaalassa. Voisi olla ihan tarpeellistakin, mutta juuri nyt en ehdi. Pitää saada valmiiksi tuo Lääkäri-pokkari ja yksi lyhyempi teksti.
Pokkari onkin jo ihan hyvässä mallissa. Toisiksi viimeinen luku on melkein valmis. Huomenna pääsen loppuhuipennuksen kimppuun, ja keskiviikkona oikoluen ja palautan. Päähenkilö Piritan sydämenasiat ovat vielä pahanlaisesti solmussa, mutta on vielä muutama tuhat sanaa aikaa saada ne selviämään. Olen luottavainen.

Mitä muuta viikkooni kuuluu? Kirjoituskurssin alkaminen. Olen ehtinyt katua jo sen kymmenen kertaa, että ilmoittauduin sinne, mikä on sinänsä aivan älytöntä, koska a) luultavasti kurssista tulee antoisa ja b) jos se ei vaikuta hauskalta/hyödylliseltä, jätän homman kesken – vetäjä tuskin hyökkää rimputtamaan ovikelloani ja kiskoo minua korvasta kurssilleen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s