Lomalukemista tarjolla

ala kerro muille ja lila2Sinä olit sen verran huonovointinen, että katsoin parhaaksi majoittaa sinut tänne isäni taloon. Olisin voinut viedä sinut kotiisi, mutta et osannut kertoa, missä se oli.
Valitettavasti arvoisan vanhan kartanon lattialankut eivät voineet pettää altani ja nielaista minua. Minun oli siis pakko olla urhea ja katsoa silmiin tätä Tuomas Nurmelaa. Synttäreitään juhlineen talousneuvoksen poikaa, joka oli kovin korrekti ja seisoi Seitsemän veljeksen Tuomaksen tapaan kuin tammi, luonnottoman hyväryhtisenä ja sen näköisenä, ettei ollut koskaan nähnyt krapulaista päivää.
Kiitos kovasti. Ja minä olen äärimmäisen pahoillani koko tästä… episodista.
Minä yritin sanoa sen erittäin nöyrästi ja minua ketutti nähdä, miten miehen suupielet värähtivät episodi-sanan kohdalla.
Olin vähällä astahtaa taaksepäin, kun hän työnsi kätensä minua kohti. Sitten vasta tajusin, mitä siinä oli.
Tämä taitaa olla sinun kännykkäsi. Se löytyi pihalta liljapenkin vierestä.
Kiitos.
Aivan niin, minä olin oksentanut vaaleanpunaisten liljojen joukkoon. Se oli viimeinen muistikuvani.
(Sara Storm: Kuokkavieras)

Ihan niin kuin minulla ei olisi ollut muutakaan tekemistä, otin ja ladoin BoD-palveluun kolmannen kokoelman Sara Stormin Regina-novelleja. Tähän tuli enemmän juttuja kuin aiempiin kokoelmiin, peräti kaksitoista. Melkein romaanin mittainen lukupaketti, siis.
Oheinen katkelma on novellista, jonka keskeisiä tapahtumia sijoittuu vanhaan kartanomiljööseen — siitä innoitus kanteen, johon en nyt sen enempää ruutia tuhlannut.

Edelleen totean, että käy kyllä tosi nopeasti ja näppärästi sähköisen tekstin julkaisu tuota kautta. Nyt sitten vain odotellaan, että novellikokoelma pääsee e-kirjojen myyntipalveluiden listoille.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s